31 de gener del 2010

El divendres 29, l'alumnat de 4t de primària, la clase de Mercuri, vam anar a jugar a "BITLLES CATALANES", al parc de l'Avinguda de l'Estatut.














































































Vacunació

28 de gener del 2010







Han vacunat a l'alumnat de sisè de l'Hepatitis A i B i del Papil·loma




15 de gener del 2010

HOla asdhv

14 de gener del 2010







Hem fet una xocolatada amb melindros al bosc de neu.



I per acabar, aquesta nit la gran festa a la "discoteca".











També hem tingut temps de jugar amb la neu , i hem pujat amb un trineu tirat per una moto.
















Avui hem esquiat nevant!!
I hem pujat al telecadira.

13 de gener del 2010


























Aquest mati hem explorat els voltants de la casa. Hem esmorzat i hem anat a les pistes a esquiar durant dues hores i després hem dinat al restaurant. Mireu que bé hem sortir en aquesta foto de grup. I per arrodonir el dia ens ho hem passat d'allò més bé baixant en trineu.