El divendres 29, l'alumnat de 4t de primària, la clase de Mercuri, vam anar a jugar a "BITLLES CATALANES", al parc de l'Avinguda de l'Estatut.
31 de gener del 2010
Enviat per Els Pins a 17:42 0 comentaris
Enviat per Els Pins a 22:38 0 comentaris
Subscriure's a:
Missatges (Atom)